Проблеми викладання англійської в загальноосвітніх школах Бажання вивчити англійську мову у багатьох перетворюється на нав’язливу ідею. Знати хочемо, але не знаємо! Та й сама система вивчення англійської мови в загальноосвітніх школах протягом останніх десятиліть майже не змінилася. В наш час, кількість шкіл і класів з поглибленим вивченням англійської мови досить зросла, але прикро усвідомлювати, що дітям не цікаві уроки англійської. Як би батьки не старалися допомогти своїм дітям в навчанні, результати з вивченням іноземної мови не відповідають поставленим вимогам. Звичайно, можна пояснити це тим, що просто немає задатків до вивчення мов, чи у дитини математичний склад розуму. Поза сумнівом, іноді причина в ліні і небажанні, або ще у чомусь, що існує об’єктивно і не залежить від прагнень дорослого. З часом у дитини зникає бажання вчити мову, і відношення до вивчення англійської стає швидше негативним, ніж позитивним. В наш час, на превеликий жаль, основним і головним методом вивчення іноземної мови в школі, як і раніше, залишається граматико-тематичний: тема, до неї лексика і відповідний граматичний матеріал. Оскільки будь-яка перевірка якості навчання пропонує тільки письмові завдання, то складається враження, що головне і основне – це написати без помилок контрольну роботу. Вважається, що якщо учень написав речення, то він з легкістю застосує його в мовленні. Не варто дивуватися, що і сам вчитель у більшості налаштований на письмове мовлення (вважаючи, що так безпечніше на випадок перевірки), до того ж це один із способів тихого і спокійного проведення уроку (всі зайняті і немає часу на розмови). Виходить, що рівень вивчення усного мовлення потрібен тільки на відкритому уроці. Такий рівень досягається, зазвичай, зазубрюванням. А далі знову граматика, лексика, правила… Таким чином, можна зробити висновок, що у шкільній програмі немає домінуючого прагнення до усного мовлення, до його розвитку і становлення, навіть не дивлячись на те, що саме усне мовлення – основа спілкування між людьми. Тому, більшість батьків і звертаються саме до школи Англійська Хелен Дорон, бо саме тут дитина занурюється в англомовне середовище та вивчає англійську легко та весело. Уроки проходять виключно англійською мовою і вчителі прагнуть повернути інтереси дитини та зацікавити до вивчення необхідної іноземної мови, знання якої дає масу можливостей та перспектив.
Проблеми викладання англійської в загальноосвітніх школах Бажання вивчити англійську мову у багатьох перетворюється на нав’язливу ідею. Знати хочемо, але не знаємо! Та й сама система вивчення англійської мови в загальноосвітніх школах протягом останніх десятиліть майже не змінилася. В наш час, кількість шкіл і класів з поглибленим вивченням англійської мови досить зросла, але прикро усвідомлювати, що дітям не цікаві уроки англійської. Як би батьки не старалися допомогти своїм дітям в навчанні, результати з вивченням іноземної мови не відповідають поставленим вимогам. Звичайно, можна пояснити це тим, що просто немає задатків до вивчення мов, чи у дитини математичний склад розуму. Поза сумнівом, іноді причина в ліні і небажанні, або ще у чомусь, що існує об’єктивно і не залежить від прагнень дорослого. З часом у дитини зникає бажання вчити мову, і відношення до вивчення англійської стає швидше негативним, ніж позитивним. В наш час, на превеликий жаль, основним і головним методом вивчення іноземної мови в школі, як і раніше, залишається граматико-тематичний: тема, до неї лексика і відповідний граматичний матеріал. Оскільки будь-яка перевірка якості навчання пропонує тільки письмові завдання, то складається враження, що головне і основне – це написати без помилок контрольну роботу. Вважається, що якщо учень написав речення, то він з легкістю застосує його в мовленні. Не варто дивуватися, що і сам вчитель у більшості налаштований на письмове мовлення (вважаючи, що так безпечніше на випадок перевірки), до того ж це один із способів тихого і спокійного проведення уроку (всі зайняті і немає часу на розмови). Виходить, що рівень вивчення усного мовлення потрібен тільки на відкритому уроці. Такий рівень досягається, зазвичай, зазубрюванням. А далі знову граматика, лексика, правила… Таким чином, можна зробити висновок, що у шкільній програмі немає домінуючого прагнення до усного мовлення, до його розвитку і становлення, навіть не дивлячись на те, що саме усне мовлення – основа спілкування між людьми. Тому, більшість батьків і звертаються саме до школи Англійська Хелен Дорон, бо саме тут дитина занурюється в англомовне середовище та вивчає англійську легко та весело. Уроки проходять виключно англійською мовою і вчителі прагнуть повернути інтереси дитини та зацікавити до вивчення необхідної іноземної мови, знання якої дає масу можливостей та перспектив.